Zargatan
Member
Hero Member

|
 |
« Gepost op: November 25, 2008, 21:36:26 » |
|
* Foutmelding 'Server Authentication Failure' * Een fix waarmee spelers hun FPS kunnen weergeven (cg_drawfps) * Een fix om de recordfunctie (/record) werkend te krijgen * Een fix waarmee "cg_fov 80" niet wordt gereset na het doodgaan * Een fix waardoor spelers hun naam niet meer in kleur kunnen weergeven * Een fix voor de foutmelding na het behalen van een Prestige level. De server zal nu de melding "Primary grenade 0 is invalid. Setting to frag" geven. Deze bug zal gefixt worden. * Co-op servers worden niet goed weergegeven in de server browser * Name tags worden door muren heen weergegeven nadat je diegenen beschoten hebt * Zodra je het spel sluit, komt er een blauw scherm (BSOD) en wordt de computer opnieuw gestart nice nice, weer wat grove bug dinge deruit 
|
|
|
|
|
|
SilverBullet
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: November 25, 2008, 21:51:43 » |
|
* Een fix waarmee spelers hun FPS kunnen weergeven (cg_drawfps)
ik snap dat niet, lukte mij idd niet in de game. Maar das toch gewoon een dingetje wat GEWOON ZOU MOETEN WERKEN. Je gaat een spel maken en dat MOET er gewoon inzitten...
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: November 25, 2008, 22:56:17 » |
|
ik deel je mening
je betaalt gewoon voor een product, dat niet zonder fouten geproduceerd is....en das best vreemd
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
|
Stierenoog
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: November 25, 2008, 23:09:02 » |
|
ik deel je mening
je betaalt gewoon voor een product, dat niet zonder fouten geproduceerd is....en das best vreemd
Geen enkel programma is fout-vrij, maar je mag wel verwachten dat ze de boel beter testen dan ze tot nu toe gedaan hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ossie..#
Full Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: November 26, 2008, 00:59:36 » |
|
lijkt mij vrij logies dat de game nog veel foute bevat ze hebben fucking lang ligge klote met die beta en dat was de test versie om te kijke waar de foute zitte etc.. schiet niet egt op als ze de beta release 1 week voor de officieele game release:S:S:S:S:S Haastige spoed is zelden goed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: November 26, 2008, 17:15:45 » |
|
lijkt mij vrij logies dat de game nog veel foute bevat ze hebben fucking lang ligge klote met die beta en dat was de test versie om te kijke waar de foute zitte etc.. schiet niet egt op als ze de beta release 1 week voor de officieele game release:S:S:S:S:S Haastige spoed is zelden goed  De release was eigenlijk uitgesteld, maar ik heb even gebeld met de ontwikkelaar. Heb verteld dat Jim / Locotes zichzelf pijn ging doen als hij CoD5 niet op zéér korte termijn kon gaan spelen . . gelukkig hebben ze daarom maar besloten de game toch vrij te geven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: November 26, 2008, 23:55:08 » |
|
wat een ossieshit...ehhh bullshit weet je hoe lang ze aan die game werken? vanaf CoD3 uitkwam....
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Ossie..#
Full Member

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: November 27, 2008, 11:08:47 » |
|
lang genoeg om dus geen fouten in de game te hebben dus die gasten die het maakte zijn gwoon noobs lang genoeg de tijd gehad de wankers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: November 27, 2008, 12:08:24 » |
|
lijkt mij vrij logies dat de game nog veel foute bevat ze hebben fucking lang ligge klote met die beta en dat was de test versie om te kijke waar de foute zitte etc.. schiet niet egt op als ze de beta release 1 week voor de officieele game release:S:S:S:S:S Haastige spoed is zelden goed  De release was eigenlijk uitgesteld, maar ik heb even gebeld met de ontwikkelaar. Heb verteld dat Jim / Locotes zichzelf pijn ging doen als hij CoD5 niet op zéér korte termijn kon gaan spelen . . gelukkig hebben ze daarom maar besloten de game toch vrij te geven  Gelukking kwam die beta net op tijd..... Khad al een strop gekocht!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: November 27, 2008, 12:08:41 » |
|
lang genoeg om dus geen fouten in de game te hebben dus die gasten die het maakte zijn gwoon noobs lang genoeg de tijd gehad de wankers
Het is geen verplichting om het spel te kopen en / of te spelen he
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|