PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Gepost op: December 04, 2008, 11:54:32 » |
|
Activision zoekt adverteerders voor Bond, Guitar Hero en Call of Duty
Tijdens een ontmoeting met adverteerders heeft uitgever Activision Blizzard bekendgemaakt dat het een aantal games op stapel heeft staan, waarvan het bestaan nog niet bekend was en enkel werd vermoed.
Reclamebureau Massive, eigendom van Microsoft, organiseerde een bijeenkomst waar uitgevers hun games konden tonen aan adverteerders. Ook Activision Blizzard was hier bij, om een aantal games te tonen waar adverteerders voor worden gezocht en waar tot nu toe niets of slechts weinig over bekend was. Het meest concreet was de aankondiging van Call of Duty: Modern Warfare 2. Het spel wordt gemaakt door Infinity Ward en moet in de herfst van 2009 op de markt komen. Dat Infinity Ward een nieuwe Call of Duty maakt was al bekend, de titel echter nog niet. Verder liet de uitgever los dat er een nieuwe game rond James Bond komt, die wordt gemaakt door de eigen Bizarre Creations-studio. De studio, bekend van Project Gotham Racing, maakt een game die niet is gebaseerd op een bepaald boek van Ian Flemming en ook niet is afgeleid van een bepaalde film rond de geheim agent. Het nieuwe spel wordt een racegame rond de vrouwenversierder en hij zou ook in het najaar van 2009 uit moeten komen. Het wordt niet de eerste racegame die op Bond is geïnspireerd; in 2000 bracht concurrent Electronic Arts al eens het weinig succesvolle James Bond 007 Racing op de markt, dat verscheen voor de eerste Playstation. Bizarre Creations heeft nog een tweede racegame in productie, die tijdens de adverteerdersbijeenkomst werd aangeprezen als "Mario Kart meets Forza."
De uitgever kondigde verder een nieuwe game rond skateboarder Tony Hawk aan en ook die game zal afwijken van het verwachtingspatroon. Volgens Activision "zul je de game niet spelen met een controller in je hand." Het spel verschijnt in oktober, voor de Xbox 360, de Playstation 3, de Wii en de DS. Bij de versie voor de Wii is het logisch dat Activision gebruik gaat maken van het balance board. Bij de versies voor de Xbox 360 en de Playstation 3 ligt het minder voor de hand om een andere besturingsmethode te gebruiken dan de standaard-controller. Tot slot liet Activision Blizzard los dat er gewerkt wordt aan een nieuwe Guitar Hero-game, die alleen nog bekend staat onder de werktitel Guitar Hero 5.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 04, 2008, 12:48:56 » |
|
true las 't ook al, das echt rete snel. Ik haal 'm wel, daar niet van. Maar ik gok dak cod5 leuker vind. Serieus, cod2 gevoel herleeft weer een beetje  . Na 't weekend kan ik weer gamen, kut surprises voor sinterklaas ... He Fox 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 04, 2008, 13:06:57 » |
|
true las 't ook al, das echt rete snel. Ik haal 'm wel, daar niet van. Maar ik gok dak cod5 leuker vind. Serieus, cod2 gevoel herleeft weer een beetje  . Na 't weekend kan ik weer gamen, kut surprises voor sinterklaas ... He Fox  laat het maar snel herfst 2009 zijn  :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 04, 2008, 13:30:19 » |
|
jeetje :S met de huidige snelheid ben ik nog niet eens lvl 65 tegen de tijd dat de nieuwe cod uitkomt 
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 04, 2008, 14:47:41 » |
|
me 2 maar the show must go on  modern warfare 2 zal dan toch niet betekenen dat we future-unreal-quake wapens gaan krijgen??
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 04, 2008, 15:24:01 » |
|
me 2 maar the show must go on  modern warfare 2 zal dan toch niet betekenen dat we future-unreal-quake wapens gaan krijgen?? iets in die geest wel, gezien 't in de toekomst zal afspelen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 04, 2008, 15:41:55 » |
|
ow, ik dacht dat modern warfare juist aangaf dat het oorlog van deze tijd is.....
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: December 04, 2008, 15:45:04 » |
|
hoezo toekomst? het is gewoon moderne oorlog... dus gwoon zoals cod 4 met wapens die men nu in Irak en Afghanistan gebruikt (lijkt mij... aangezien er in dit artikel niks wordt gezegd over toekomst) als het geen toekomst is, wacht ik met smart 
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
Flush
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 04, 2008, 17:28:57 » |
|
nou ik hou het voorlopig wel bij CoD5, WW2 thema spreekt mij meer aan !  En om dan alweeeeer een nieuwe CoD te gaan kopen.. nee  Beetje een melkkoe aan het worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: December 04, 2008, 17:40:51 » |
|
dat zeiden we ook bij cod 4... en kijk eens waar we nu zijn
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
Flush
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 04, 2008, 17:43:00 » |
|
Ik heb CoD4 ook, maar heb daar wel spijt van.. kopuh ?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: December 04, 2008, 18:12:47 » |
|
De nieuwste COD is een paar weken uit, en we lullen al weer over de volgende..
GEKKUHUIS!
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: December 04, 2008, 18:38:24 » |
|
De nieuwste COD is een paar weken uit, en we lullen al weer over de volgende..
GEKKUHUIS!
omdat waw niet deugt! Maar met jullie spelen deugt altijd wel  dus jullie zijn niet van me af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: December 04, 2008, 20:47:19 » |
|
eerdere nieuwsberichten over CoD: WW2 was er sprake van toekomst udzzzzzzzzzzzzzzz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zargatan
Member
Hero Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: December 04, 2008, 22:10:50 » |
|
bron(ne)? 
|