Raf1 kapt met de Promod
Call of Duty: World at War 16-12-08 06:47:05
Ryan 'Raf1' Palmer is gestopt met de Promod. Volgens de getalenteerde modder had de game erg goed kunnen zijn, maar vanwege de slechte ondersteuning voor mods en een lang uitblijvende patch laat hij het erbij zitten. Hier volgt een stuk uit zijn bekendmaking:
Ik ga stoppen met mijn Promod project - Ik heb er goed mijn best voor gedaan en had gedacht dat het wel zou werken, maar dat de /record functie nog tot januari zal wegblijven (bevestigd op BashandSlash) was de druppel die de emmer vol met problemen - zoals het blijvend slechte geluid - deed overlopen.
Het Call of Duty 5 project had in het begin veel kans tot slagen - maar de opeenvolgende problemen die te wijten zijn aan Treyarch, zoals de verschrikkelijke BETA en en het volledige spel met talloze bugs, een patch die nutteloos was voor de competitive gameplay, de aankondiging van Call of Duty MW2 door Activision, etc.
De game zoals die er is zou, naar mijn mening, veel kans tot slagen hebben en is niet slecht bespeelbaar na een goede modificatie (ik geloof dat het volledig gemodificeerd zelfs beter is dan CoD4 - maar ik ben geen grote fan meer van CoD4) - maar het zal geen competitieve game worden die ook maar vergelijkbaar zou zijn met CoD2.
Call of Duty 4 zal nog een jaar doorgaan met iemand anders aan het hoofd. Ik heb eerder wat problemen gehad met de ontwikkelaar 'MavLP' - en ben het niet eens met al zijn keuzes - maar je kunt nooit de volledige perfectie hebben. Wat hij gedaan heeft aan de game HEEFT het gered. Hij heeft veel werk verricht - zo veel dat ik dacht dat hij er met mijn originele Promod code vandoor is gegaan toen deze uitkwam. Bovendien deel ik zijn mening met hoe de game eruit zou moeten zien - ik aarzelde alleen of ik dezelfde wijzigingen ook moest doorvoeren naar CoD5 zodra deze de scene zou bereiken (hetwelk niet is gebeurd). Alhoewel ik de game niet meer zal spelen is mijn enige suggestie voor jou Mav om door te gaan met dit belangrijke werk en opnieuw erin te slagen!
De competitive gamers die het spel wél nog de kans geven, zijn nu dus vooral afhankelijk van de PAM modificatie.
Er valt hier wat te vieren