|
liquor
Gast
|
 |
« Gepost op: December 09, 2008, 20:28:39 » |
|
Yoo, * Nickname: liquor * Echte naam: Rick Lowissen * Leeftijd: 18 * Welke game je speelt: COD 2,4,5 * Welk team je wilt joinen: cod5 squad en die andere 2 voor de fun of ook serieus boeit me niet  * Skill in game: High+ * Ex-clan(s): influx,inetric,sykotic,nGen,ENVY (1300+ clanbase clans) * Xfire: liquid07 * Eventueel CoD WaW profile name: liquor ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen. waarom? omdat ik nogal vaak online ben en haast niemand heb om mee te spelen en ik ken niels aka Ossie. verder al wel wat vaker over jullie gehoord dus zal wel goed komen
|
|
|
|
« Laatste verandering: Februari 25, 2009, 17:05:43 door Smokey »
|
|
|
|
|
Ossie..#
Full Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 09, 2008, 20:30:58 » |
|
jij kent mij maar ik jou niet  Vrijdag popu? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 09, 2008, 20:33:38 » |
|
jij kent mij maar ik jou niet  Vrijdag popu?  gister avond misschien? 
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
|
liquor
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 09, 2008, 20:37:40 » |
|
vrijdag zeker popu, bel maar als je trug bent van werk, ik haal je wel op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
liquor
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 09, 2008, 20:52:15 » |
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 09, 2008, 20:54:02 door liquor »
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 09, 2008, 21:13:16 » |
|
ossie is facking naab!11!1111!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
Grass grows, birds fly, sun shines, And brother I hurt people. I'm a force of nature. If you were from where I was from, you'd be fucking dead. ~The Scout
|
|
|
Ossie..#
Full Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 09, 2008, 21:37:46 » |
|
Laat ie mn slechtste war screens zien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheStarPlayer
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: December 09, 2008, 22:18:54 » |
|
heb jij goeie dan
|
|
|
|
|
|
wie de fuck is sletje eigenlijk?? 
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 09, 2008, 22:20:36 » |
|
he Rick, ten eerste al onze squads zijn cod 5, alleen andere skill. Ten tweede ik zal je toevoegen op Xfire en even een ts accountje aanmaken en dan alvast een vraag van PhoeniX Maarja ff serieus, hoe ben je hier terecht gekomen? via clanbase, zoekende clans?
edit: onze geilste member Sletje! heeft al ts account aangemaakt... dus dat kunnen we overslaan 
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 09, 2008, 23:07:37 » |
|
he Rick, ten eerste al onze squads zijn cod 5, alleen andere skill. Ten tweede ik zal je toevoegen op Xfire en even een ts accountje aanmaken en dan alvast een vraag van PhoeniX Maarja ff serieus, hoe ben je hier terecht gekomen? via clanbase, zoekende clans?
edit: onze geilste member Sletje! heeft al ts account aangemaakt... dus dat kunnen we overslaan  ik zal mijn clan advertentie niet meer update, want het loopt atm aardig vol
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hawker
Member
Legendary Forum Member

Veni, Vidi, Vici!
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: December 09, 2008, 23:08:50 » |
|
edit: onze geilste member Sletje! heeft al ts account aangemaakt... dus dat kunnen we overslaan  ik zal mijn clan advertentie niet meer update, want het loopt atm aardig vol jij komt oook echt aandacht te kort he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: December 09, 2008, 23:32:35 » |
|
edit: onze geilste member Sletje! heeft al ts account aangemaakt... dus dat kunnen we overslaan  Net een pcw gespeeld  Je vroeg of je in gladiator kon komen als je werd toegelaten, met moraal gesproken en ik mocht je hebben  Alleen wij zijn geen high+  maar hoop toch dat je het naar je zin hebt  Succes de komende tijd en welkom in SB 
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
|
liquor
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: December 10, 2008, 12:49:51 » |
|
haha dankjee komt wel goed;) ga alleen nog maar voor de fun spele, hoewel ik wel meedoe in de cb teams:)
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 10, 2008, 14:53:49 door liquor »
|
|
|
|
|
|