|
DanO
Gast
|
 |
« Gepost op: December 17, 2008, 23:20:56 » |
|
Ey DanO en No One hiero. We hebben naar aanleiding van een klein wartje een gesprekje gehad met enkele van jullie members en waren geintereseerd om jullie clan te joinen. Hieronder enkele gegevens van ons. nick: DanO naam: Andy leeftijd: 24 jaar nationaliteit: Belgisch xfire: DanObe email/msn: a_de_schepper@hotmail.comclangeschiedenis: spiritZ, Evil Intentions skill: med (kan ook high aan met goede dagen :p) codwaw: DanObe extratje: heb wat evaring met webspell, php, mysql en photoshop alsook met servers etc. nick: No One naam: Arjan leeftijd: 25 jaar nationaliteit: Nederlandse xfire: arjanwat email/msn: jan_wielsma@hotmail.comclangeschiedenis: spiritZ, **|IW|** skill: med codwaw: No1tje nick: FresH naam: Rob leeftijd: 25 jaar nationaliteit: Nederlandse xfire: lakigucci83 email/msn: lakigucci@hotmail.comclangeschiedenis: geen (vrij recent in deze game maar toffe gozer  ) skill: beginner maar we lopen hem wel in codwaw: Frisser Aangezien we momenteel geen team (meer) hebben, zoeken we dus een clan die iet wat actief is om terug wat 5v5's te gaan spelen. Zouden graag een goeie aanvulling zijn in jullie team, eventueel tactische raadgevingen etc meegeven. Laat maar weten wat jullie denken ook als er eventuele vragen zijn. (enkele kleine aanvullingen)
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 28, 2008, 00:57:42 door Smokey »
|
|
|
|
|
vatoloco77
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 17, 2008, 23:31:38 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 17, 2008, 23:44:02 » |
|
Welkom Andy, Arjan en Rob, in principe hebben we geen goede ervaring met een groep die tegelijk joint, maar aangezien jullie 20+ zijn en aardig gevonden worden, kunnen jullie een to krijgen  Ik zag overigens dat No One ookal een profiel heeft aangemaakt op dit forum, ik zou willen vragen of ook FresH een profiel aanmaakt (wel zo handig  ) ik zal jullie toevoegen op Xfire en binnekort krijg je wel een veel te lange inleiding van onze clanleader Smokey over hoe een to werkt  . tot zover Moraal gl&hf
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|
DanO
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 17, 2008, 23:53:53 » |
|
Ik zal FresH zo snel mogelijk laten joinen op dit forum  .
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 17, 2008, 23:55:51 door DanO »
|
|
|
|
|
|
No One
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 17, 2008, 23:57:12 » |
|
dank u niet telang die inwijding moet ook gespeelt worden hi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flush
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 18, 2008, 00:08:09 » |
|
Zo dat is nog eens een momentje van Groei in deze (krediet) crisis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 18, 2008, 10:26:07 » |
|
dank u niet telang die inwijding moet ook gespeelt worden hi  met vaseline gaat de inwijding over het algemeen een stuk sneller (kort genoeg zo jongens??)
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Fox
Global Moderator
Legendary Forum Member

Vosje
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: December 18, 2008, 18:36:03 » |
|
dank u niet telang die inwijding moet ook gespeelt worden hi  met vaseline gaat de inwijding over het algemeen een stuk sneller (kort genoeg zo jongens??) Dan wordt het echt letterlijk een inWIJDING ja..  Welkom hier boys 
|
|
|
|
|
|
Chuck Norris knows Victoria's Secret. Chuck Norris once challenged Lance Armstrong in a "Who has more testicles" contest. Chuck Norris won by 5.
|
|
|
doritos
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 18, 2008, 19:49:02 » |
|
welkom namens mij xD veel geluk met de to gl&hf
|
|
|
|
|
|
|
|
|
doritos
Member
Full Member

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: December 18, 2008, 19:55:28 » |
|
Ik zal FresH zo snel mogelijk laten joinen op dit forum  . haha nng een belg altijd tof om te horen dat er ng land genoten spelen xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DanO
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 18, 2008, 20:22:19 » |
|
ben eens benieuwd wanneer we kunnen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ossie..#
Full Member

|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: December 18, 2008, 22:36:50 » |
|
alee welcome
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhoeniX
Member
Legendary Forum Member

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: December 19, 2008, 10:12:22 » |
|
gister ff met dan0 & no one, 2 pcw's gespeeld inclu loco, ging opzich voor de eerste keer wel gut, heb er wel vertrouwen in, we zullen aankomende dagen nog is ff wat knalle , was fun 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No One
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: December 19, 2008, 17:41:40 » |
|
idd ging wel lekker maar tactics mogen der wel zijn denk ik strike was een choas  maar verder ging het wel lekker 
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 19, 2008, 17:43:29 door No One »
|
|
|
|
|
Drago
Member
Sr. Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: December 19, 2008, 18:33:27 » |
|
gl hf 
|
|
|
|
|
|
Run if you like but why delay the inevitable ?
|
|
|
|