Centurion
Member
Jr. Member

|
 |
« Gepost op: Januari 24, 2009, 19:36:05 » |
|
* Nickname: Centurion * Echte naam: Jeroen * Leeftijd: 31 * Welke game je speelt: CoD WaW & Red alert 3 (meer games heb ik niet)  * Welk team je wilt joinen: Die waarvan de gem. leeftijd het hoogst is. * Skill in game: Ultra low * Ex-clan(s): Silver Bullet * Xfire: centurionjb28 ** Je motivatie om SilverBullet clan te joinen, is altijd interessant om te lezen. Grijns Ik mis het geluid van het gewhine van Fred en Sletje hehe Oh, en ff een klein filmpje van mezelf in de jungle van Costa Rica om te bewijzen dat ik n00b ben http://nl.youtube.com/watch?v=XSacGxeNI5w
|
|
|
|
« Laatste verandering: Februari 06, 2009, 18:15:49 door Moraal »
|
|
|
|
|
AllStar
Member
V.I.S. Member

|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 24, 2009, 19:55:13 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 25, 2009, 09:12:48 » |
|
we zouden eigenlijk geen nieuwe to's meer aannemen.... 
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Stalker
Member
No-Life Member

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 25, 2009, 14:18:27 » |
|
we zouden eigenlijk geen nieuwe to's meer aannemen....  rofl Ey das tijd gelede  anyway leuk filmpje idd 
|
|
|
|
|
|
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 25, 2009, 19:02:38 » |
|
maar ehhh, serieus joh??
minimaal 4x per week online op ts 2 tot 3 scrimmetjes cod5 forum spammen LAN PARTY DRACHTEN IN MAART!!??
echt waar?
|
|
|
|
|
|
Oh pitiful shadow lost in the darkness, Bringing torment and pain to others, Oh damned soul wallowing in your sin, Perhaps it is time to die. © Hell Girl
|
|
|
Centurion
Member
Jr. Member

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 26, 2009, 17:15:50 » |
|
maar ehhh, serieus joh??
minimaal 4x per week online op ts 2 tot 3 scrimmetjes cod5 forum spammen LAN PARTY DRACHTEN IN MAART!!??
echt waar?
Ik heb het nogal druk dus ik kan niks garanderen, een paar wartjes per week moet wel lukken, lan zit er niet in denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smokey
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 26, 2009, 21:28:48 » |
|
je kan toch wel even je nieuwe sb polo op komen halen of nie?? jemig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moraal
Member
Legendary Forum Member

Ego Brain
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 06, 2009, 18:15:28 » |
|
Geaccepteerd  *slotje*
|
|
|
|
|
|
Today, a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we're all one conciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we are an imagination of ourselves. -Bill Hicks
|
|
|
|